Friday, October 7, 2016

Forex Skool Online Lid Beantwoord Vrae Oor Trading - Going Voltydse

Forex Skool Online lid Beantwoord vrae oor Handel 038; Gaan Voltydse In hierdie artikel Forex Skool Online lid Ryan, wat onlangs sy handel geneem het voltydse verskeie vrae ten bate van ander nuwe aspirant handelaars beantwoord. Dis nie aldag dat up and coming handelaars kry om reguit te hoor van die senior handelaars hulself oor hul ervarings, hoe hulle begin, wat hulle foute was en wat hul beste raad sal wees vir ander handelaars, so ek hoop jy geniet hierdie artikel en wat Ryan te sê het. As jy enige vrae het, moet asseblief sit dit in die boks kommentaar op die heel onderkant van die bladsy en Ryan sal terug te kry om jou. Q1: Hallo Ryan, eerstens dankie vir die beantwoording van hierdie vrae vandag. Hoe het jy in die handel en was Forex die eerste mark wat jy verhandel? My belangstelling vir geld en soek om geld te maak het my gelei tot die markte en ek was omtrent 17 toe ek uitgevind het oor die handel en die geleentheid beskikbaar in die finansiële markte en in die besonder Forex. Ek nagevors baie en bestudeer baie boeke voor die opening van my eerste demo Forex rekening. Q2: Het jy al gehad het 'n groot trekking downs of geblaas rekeninge waar jy al gedink oor opgee? Nee, maar ek het kleiner rekeninge wat wilde swaaie gesien geopen. My eerste handel rekening Ek verhandel af na ongeveer 75% en dan opgedoen alles wat heen en nog baie meer. Dit is gevolg deur meer verliese ná toenemende rekening grootte en maak ander handel foute soos nie met behulp van 'n gestruktureerde stop verlies. Na hierdie ervaring, het ek 'n breek om terug na die tekenbord kry en weer onder die loep my handel omdat die spanning is besig om te veel en my handel is besig om super riskant. Op 'n stadium het ek gedink deskundige adviseurs was die antwoord, want ek het gedink jy kon werklike kwantitatiewe data om jou metode bewys kry. Dat slegs gelei tot die totale vernietiging van die rekening. Dit les geleer daar super vinnig! V3: Tot dusver wat het jou mees onvergeetlike handel oomblikke was? Daar is dikwels 'n punt in die lewe 'n handelaar se waar al die stukke van die legkaart begin om saam te kom en hulle begin om te pas in plek en al van 'n skielike alles begin sin maak. Amper soos 'n "aha" oomblik. Hierdie oomblik vir my was toe ek ontslae raak van al die aanwysers op my kaarte gekry en ek het begin handel suiwer skoon prys aksie met 'n plan en opname al my ambagte in 'n tydskrif wat my toegelaat het om te verbeter met verloop van tyd, want ek sien wat werk en wat wasnt. Sodra ek die tydskrif het my handel begin om te verbeter, want dit duidelik deur my joernaal wat dinge werk en wat ek moes toe op werk was. Dit is baie duidelik. Q4: Wat was 'n paar van die foute wat jy gemaak in jou handel reis? Foute is 'n waardevolle deel van my handel geskiedenis en ek probeer so gelukkig as wat ek kan in die aanvaarding van hulle terwyl hulle is onvermydelik op 'n stadium langs die lyn te wees. Ek het baie van die foute wat gemaak is in my tyd, maar altyd binne perke. Foute in staat stel om te groei en hulle het 'n deel van my ontwikkeling as 'n handelaar is. Die foute wat ek gereeld teëgekom het laat my menslike instink en emosies die oorhand kry in my ambagte. 'N Algemene fout wat ek gemaak het is; nadat hulle 'n verlies, sou ek dan verloor my rasionele gedagtegang en dit sou lei dikwels tot 'n baie verlore tyd en geld dink ek nodig het om meer of dieper in iets wat ek reeds geweet bestudeer. Dit net veroorsaak 'n sneeubal effek van meer as komplikasie. Ek benodig net om te hou by die basiese beginsels en volg 'n eenvoudige reël stel en toe hulle langs die opstel gekom saam dat ontmoet my verhandeling van plan, trek die sneller en betree die handel. Ten tyde sou ek laat my gedagtes hardloop weg en kyk na elke detail aan te voer waarom die handel verloor, en ander gebiede wat ek nodig het om te studeer ensovoorts, terwyl dit in werklikheid wat ek nodig het om te hergroepeer en besef dat maak nie saak hoe groot 'n opstel lyk dit kan altyd misluk en dat 'n winsgewende rand is gebou oor baie ambagte, nie net een of twee of selfs vyf bedrywe. V5: As jy jou handel reis kon begin van die begin af, wat is die een ding wat sou jy anders doen? Ek het geen berou van my verlede en het soveel geleer uit my ondervinding. Ek wouldnt wees waar ek vandag is as dit wasnt vir my geskiedenis en wat ek geleer het langs die pad. As ek een ding kan sê al het ek sou begin met 'n skoon kaarte en prys aksie analise en werk ook saam met 'n pro mentor reguit uit die kolf van die begin af, want onderwys werklik kan help bespoedig die leerproses. V6: Jy het onlangs ophou jou werk om te kyk na die gang handel voltyds. Kan jy jou handel metode te beskryf en hoe jy nader jou handel, insluitend die tyd rame jy konsentreer op; My lewe baie stadig gedryf in die handel Forex voltydse en nog die leer nooit tot stilstand kom. Trading Forex voltydse steeds soos 'n werk in 'n manier dat dit is vervelig en met 'n vaste roetine, maar alles anders maak dit en laat my toe om te doen wat ek wil doen in die lewe. Ek is gewoonlik in my kantoor vroeg Sondagmiddag maak gereed vir die mark oop deur 1700 New York tyd. As ek enige oop posisies sal ek opvolg in my joernaal met dié. Daarna het ek kry af na die kaarte en merk vlakke op die daaglikse kaarte waar ek wil ambagte te maak van. Soms sy twee vlakke as ek merk die ondersteuning en weerstand van die dag. Ek doen dit vir al 30 pare Ek volg. Dan, ek maak my daaglikse inligtingsessie om ontslae te stel vir Maandag. Dit inligtingsessie is soos my oggend-koerant lees ek so wanneer ek my brein het tyd om te fokus en ek is nie skarrel en mors koffie oral. Kom tot die New York geheg Ek gewoonlik sal óf na my joga-ateljee en herwin fokus en ontspan daar of ek sal een van my uithouvermoë workouts van my drie dissiplines in sport (swem, fiets, hardloop) te doen, want dit maak my super vars vir die New York naby. New York naby gewoonlik neem my net sowat 30 minute om te gaan deur my kaarte om te jag vir, plek en bestuur ambagte. Ambagte gesentreer af die daaglikse tyd raam, want dit maak voorsiening vir die grootste voordeel vir 'n aantal redes, soos laer koste om sake te doen, 'n hoër waarskynlikheid ambagte, minder stres op die verstand en emosies, sowel as 'n algemene term wat jy minder geraas hoor. Ek handel al die markte van trending, toonbank tendens en verskeidenheid gebind voorwaardes met behulp van ondersteuning en weerstand gekombineer met kandelaars vir die definisie van prys aksie. My strategie sluit 'n paar enhancers soos die valse breek, swaai 'n hoë, swaai laagtepunte, 'n minimum grootte, prys vlak swang, sielkunde vlakke, soos ronde getalle, en die grootte van die staander om 'n hoë waarskynlikheid handel te verkry. Q7: As jy 'n newbie handelaar kan gee drie stukke van die raad om hulle te help, wat sou dit wees? 1. maak Eerstens seker jy het 'n joernaal en maak seker dit is so volledig as moontlik, want hoe meer werk wat jy in die behoud van jou joernaal sit, hoe meer jy gaan in staat wees om daaruit te kry om te verbeter. Maak 'n poging om jou joernaal te hersien ten minste elke 20 ambagte en let op dit wat werk en wat has not. Ek het opgemerk in my persoonlike joernaal 'n groot verskil tussen intraday handel en handel van die daaglikse kaarte en dit is net een voorbeeld van hoe 'n goeie tydskrif kan optel en wys jou waar jy kan in staat wees om jou handel te draai as jy 'n Tweak maak . 2. Jou gees is die mees belangrike deel in die handel. 'N professionele handelaar is regtig net 'n professionele besluitnemer. Daar is so baie landskappe om 'n gedagte dat dit gaan 'n baie dieper as net probeer om emosie sy almal uit te skakel. Die werklike sleutel is in staat om 'n suksesvolle gemoedstoestand waar jy winsgewend voorheen verhandel en elke keer as jy gaan na jou handel wat jy kan terug gaan in dieselfde ingesteldheid deur die gebruik van 'n anker punt of 'n ander tegniek sodat jy gereed om te gaan skep . Dit is hier waar die behandeling van handel soos 'n besigheid kom in. Jy is nie daar om opwinding voel of raak negatiewe emosies, maar om elke handel te maak, want dit het 'n hoë waarskynlikheid van om geld te maak. 3. Gaan maklik en besef dat forex is nie 'n ryk vinnige manier om voordeel te trek. Dit verg baie eienskappe van 'n suksesvolle handelaar te word, maar die ding is Forex is anders as enige ander werk in die wêreld. 'N Algemene stat is dat dit 10,000 uur voor jy professionele kan raak en terwyl dit dikwels nie so lank neem, wanneer jy handel dryf onthou dat jy besig is op iets wat enige beperkings op hoeveel geld jy kan verdien of hoe nie sit lank of bietjie wat jy hoef te werk nie. Die enigste beperkings op hoeveel geld jy kan verdien, is oor hoe goed van 'n handelaar wat jy is. Wanneer dink oor hierdie, jy moet ook dat dieselfde met enige ander werk te onthou soos 'n prokureur of ingenieur of wat ook al, kan jy nie verwag dat reguit in die handel te loop en begin om konsekwent winste binne 'n maand na die aanvang van. Dit sal 'n tyd neem en jy moet verbind tot die EEN strategie om dit te laat werk. Ek sou graag wou Ryan bedank vir deelname en beantwoord ons vrae vir hierdie artikel. Ek het gevind dat Ryans antwoorde baie interessant, veral hoe hy sit so 'n hoë waarde aan sy joernaal en ook dat hy het 'n baie hoër oorwinning koers op die daaglikse kaarte oor die intraday kaarte. Een gemeenskaplike tema Ek vind met 'n suksesvolle handelaars is dat hulle almal het 'n soort van dagboek of databasis wat hulle slaan al hul ambagte in detail en godsdienstig loer in om te sien nie net hoe goed hulle gedoen het en doen, maar waar hulle kan verbeter . As Ryan sê in die antwoorde; Hy sou nooit geweet het dat die intraday ambagte is seer sy oorwinning koers as dit nie was vir die Journal. Ek hoop dat jy hierdie verskillende tipe artikel geniet en kan iets uit die aanhoor van 'n lede reis, hul foute en hoe hulle hulle oorwin. As jy meer wil weet oor hoe 'n prys aksie handelaar of praat met ander soos gestemde prys aksie handelaars leer, check die prys Aksie Kursus Page wat kom met 'n leeftyd lidmaatskap wat 'n slegs vir lede gemeenskapsforum sluit. Indien u enige vrae van óf Ryan of Myself asseblief sit dit in die boks kommentaar hieronder.


No comments:

Post a Comment